10 כללים בסיסיים ליצירת אוטוריטה רשתית

You are currently viewing 10 כללים בסיסיים ליצירת אוטוריטה רשתית

רלוונטיות

מנועי חיפוש מנסים לספק את התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתה של המחפש, עליך לכוון ולהתאים את כתיבתך למה שהגולשים מחפשים. רק ברגע שתהיה רלוונטי, התוכן שלך יספק ערך מוסף, אז גוגל יאנדקס את התכנים שלך וגם תתקדם במעלה המיקומים בתוצאות החיפוש, מאחר ומנוע החיפוש נמצא במרדף תמידי אחר התוכן הכי רלוונטי למחפש על פי שאילתת החיפוש ששלח במנוע החיפוש.

איכות התוכן שלך

האם אתם מפרסם באופן קבוע מאמרים מועילים, שימושיים, סרטונים או סוגי מדיה אחרים שהם פופולריים ומופקים היטב? האם אתם כותבים עבור קוראים בפועל ולא למנוע החיפוש עצמו? ובכן, זה בהחלט כדאי. גוגל מתקדמת ושואפת לעבר תוכן ארוך יותר ומפורט יותר שמבין את כוונת המבקר כמכלול, תוכן שמספק ערך  מוסף עבוור המשתשמ. ואין צורך בלהעמיס מילות מפתח במקום להשתמש במילות מפתח שפוגעות בזרימה של הכתיבה כתבו תוכן איכותי שיספק חווית משתמש, ברגע שתכתבו תוכן איכותי באופן תדיר, החשיפה שלכם תלך ותתרחב.

חווית המשתמש

ישנם יתרונות רבים ליצירת חווית משתמש מיטבית. אתה צריך אתר קל ופשוט לניווט, חיפוש ברור באתר עם קישורים פנימיים רלוונטיים ותוכן קשור ברור ונהיר. כל הדברים שמשאירים מבקרים בדף האינטרנט שלך תוך כדי יצירת סקרנות עבורם ומתן מענה לצרכים שלהם.

מהירות האתר

יש לדאוג שדפי האתר שלך יטענו מהר מאוד בדפדפן, תמונות קלות, מהירות עליית דף גבוהה, חשוב מאוד שה core web vitals של האתר יהיה גבוה.

קישורים פנימיים

יש לספק קישורים פנימיים באתר שלך, להרחבת המידע ויצירת גולש אקטיבי, אשר מבין שהוא יכול להעמיק בנושאים שונים באתר שלך באמצעות הקישורים הפנימיים של האתר.
לקישורים אלו יש יתרונות רבים: 
– זה מספק לקהל שלך אפשרויות קריאה נוספות.
– זה עוזר לשפר את הדירוג שלך עבור מילות מפתח מסוימות.
– זה עוזר לגוגל לסרוק ולהוסיף את האתר שלך לאינדקס

התאמה לניידים

האם האתר שלך והתוכן שלו מותאמים באופן מיטבי לכל גודל מסך או לכל מכשיר נתון? זכרו שגוגל הצהירה שעיצוב רספונסיבי הוא השיטה המועדפת עליה לאופטימיזציה לניידים. תנו דגש על כך, היתרון היום שפלטפורמת וורדפרס היא ריספונסיבית באופן כמעט מושלם. אין צורך לעמול על כך.

אוטוריטה רשתית

עליכם לשאוף שהאתר שלכם יהיה בעל אוטוריטה רשתית, הכוונה היא שיהיה ניתן לסמוך על האתר שלכם, על המידע שנמצא בו, על האמינות שלו. עליכם לשאוף שהאתר שלכם יהיה מוביל בתעשייה שלכם, זו עבודה לא פשוטה, אבל בהחלט אפשרית וגם כדאית מאוד. אתרים שמופעים ראשונים בתוצאות החיפוש, זוכים ליותר תנועה וכתוצאה מכך ליותר הכנסות.
חשוב מאוד ליצור לינקים נכנסים אליכם, מאחר וזה מהווה סימוכן לכך שהאתר שלכם מצוטט על ידי אתרים אחרים, ככל שיש יותר ציטוטיםוככל שהציטוטים מגיעים מאתרים בעלי אוטוריטה גבוהה יותר, כך האתר שלכם הוף להיות משמעותי יותר.
יש טיען שהחשיבות של הקישורים הולכת ופוחתת ומה שצובר תאומצה זו הרלוונטיות וסיפוק הצרכים של המחפש. אנחנו בנתיים נשלב בין השניים :).

תגיות

תיאור איכותי של המטא תיאור, תיאור זה מופיע בתוצאות החיפוש והוא זה שמושך את הגולש האם להיכנס לאתר שלך או לא. לכן, אחרי שעמלת כה קשה על מנת שתופיע במקום מכובד במנוע החיפוש, השקיעו עוד מאמץ וצרו תיאורי מטא מסקרנים ומעוררים לפעולה ולכניסה לקישור.
10 כללים בסיסיים ליצירת אוטוריטה רשתית
תגיות כותרת משמשות כדי לספר למנועי חיפוש ולמבקרים במה האתר שלך עוסק בצורה הכי תמציתית ומדויקת שאפשר. מילות המפתח בתג הכותרת שלך מופיעות מודגשות בתוצאות מנוע החיפוש (אם השאילתה משתמשת במילות מפתח אלו), כמו גם בכרטיסיית הדפדפן שלך וכאשר משתפים את האתר שלך ברשתות חברתיות למשל.

כותרות

הכותרות של המאמרים שלך צריכות להיות מתחת ל-55 תווים כדי להבטיח את הנראות המלאה שלהן בתוצאות החיפוש. ודאו שהכותרות איכותיות ככל האפשר וקולעות למטרה. אל תבטיח משהו שהתוכן לא מקיים.

גוגל מקומי

יותר ויותר גוגל מציגה תוצאות למשתמשים על סמך מיקומם. הפרסונליזציה היא כבר דרך חיים למנוע החיפוש. זה חשוב במיוחד לעסקים בעולם האמיתי שצריכים למשוך את תשומת ליבו של המחפש בדיוק ברגע הנכון.

עליך להירשם לגוגל בלשונית "העסק שלי" ולוודא שכל המידע שלך מדויק ועדכני, כגון זמני פתיחה, פרטי יצירת קשר, חוות דעת של לקוחות ושהסיווג שלך נכון. זה כלי מצוין  לחשיפה איכותית עבורך. חשוב מאוד שתנסה ללקט ביקורות של לקוחות וחשוב עוד יותר למנף כל ביקורת.

כתיבת תגובה