מגמות SEO חשובות

seo קידום עסקים דיגיטלי

מגמה מס' 1: התמקדות במשתמש + כוונת חיפוש

בשנת 2021, הגיע הזמן למקד את כוונת המשתמש והחיפוש

אמנם זה כמעט לא טרנד או מושג חדש, אבל בכל שנה חשוב להתמקד מחדש כי כוונת והתנהגות המחפשים משתנות כל הזמן. במיוחד אחרי השנה שהייתה 2020 שבה כל כך הרבה השתנה במהירות.

"בבסיסו, גוגל (וגם מנועי חיפוש אחרים) הם המקום הראשון שאנשים ניגשים אליו על מנת לחפש מידע או ללמוד. , אמרה ג'ן מתיוס, מנהלת קידום אתרים, GitHub. "כשאנחנו מבינים את מהות הסיבה שאנשים מחפשים ועוזרים להם עם תוכן שמספק את התשובות שהם מחפשים אז העסק שלנו מרוויח מזה."

אז מה זה אומר על מאמצי ה-SEO שלך בשנת 2021?

לדברי בריטני מולר, יועצת קידום אתרים וסטודנטית למדעי הנתונים,  זה אומר שאנשי SEO (קידום אתרים) יצטרכו להשתכלל ולהתרחק משיטות עבודה מומלצות מסורתיות ששערכם יפחת ככל שהאלגוריתמים מתחזקים (למשל, ניסיון לכתוב מטא תיאורים עבור כל יחיד עמוד) ולהתמקד יותר בהבנה טובה יותר של מה שקורה במסגרת כוונת ההמחפשים ולפיכך תוצאות החיפוש.

"גוגל מאחסן את המידע העולמי והם יודעים מה רוב האנשים שמחפשים 'x' מחפשים", אמרה מולר. "הקפדה רבה יותר על תוצאות החיפוש תעניק למקצועני קידום אתרים רגל ביצירת תוכן תחרותי באופן שבו המחפשים רוצים לצרוך אותו."

במירז אנחנו בהחלט מסכימים עם דבריה של מולר.

"גוגל כבר מראה לך אילו תוצאות שלדעתה משרתות את כוונת המשתמשים ואת הנוחיות שלהם, לכן כדאי להשתמש בנתונים האלה לאסטרטגיה שלך", אומרת דניס. "בשבילי, ניתוח SERP (תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש) יהיה פרקטיקה חשובה לא רק ב-2021, אלא ככל שתוצאות החיפוש משתנות וגוגל ממשיכה להיות מתוחכמת יותר כך אצטרך להשתכלל ולהבין את תוצאות החיפוש כדי לעמוד בקצב."

"גוגל תשתפר אפילו יותר בזיהוי מתי מחפש מחפש עצה של מומחים ותדרג את הפוסטים האלה מעל מאמרים שנכתבו על ידי כותבי תוכן שחסרים להם E-A-T", אמר היינס. "מקצועני ה-SEO שיצליחו בשנת 2021 יהיו אלה שיכולים באמת להבין כיצד לענות על הצרכים של המחפש.do 

5/5

באדיבות זו'רנל seo

כתיבת תגובה