6 טקטיקות ליצירת תנועה לאתר

You are currently viewing 6 טקטיקות ליצירת תנועה לאתר

למד כיצד להביא יותר תנועה לאתר שלך ותלמד כיצד להבטיח את צמיחת העסק שלך. גיוס תנועה רלוונטית יותר היא מטרת העל של כל בעל אתר שרוצה להגדיל הכנסות.

הצלחת האתר שלך מסתמכת על נפח התנועה הרלוונטית שאתה מסוגל לייצר על בסיס קבוע. להלן טקטיקות SEO מתקדמות להגדלת התנועה לאתר שלך על בסיס קבוע.

1. לייצר יותר תוכן לאתר

הידעתם שאתרים שמפרסמים פוסטים בבלוג פעמיים עד ארבע פעמים בשבוע מייצרים את המספר הגבוה ביותר של לידים והמרות?

הגדלת ייצור התוכן שלך מאפשרת לאתר שלך להרחיב את מגוון מילות המפתח שאליו הוא מכוון ומספקת תשובות נוספות לשאלות שאנשים מחפשים.

תדירות התוכן שאתה יוצר צריכה להתאים ליעד שיצרת באסטרטגיית התוכן הכוללת שלך. סטטיסטיקות מראות שככל שאתה מפרסם יותר תוכן איכותי, אתה מייצר יותר ויותר

תנועה לאתר שלך ומכאן יותר ויותר המרות על פי הצרכים שלך.

חשוב שהפוסטים שלך יספקו מענה לבעיות ולצרכים של הקהל הפוטנציאלי שלך. פרסום תוכן סתמי בסופו של דבר יפגע באתר שלך.

2. צור פוסט מרכזי

דירוג דף אינטרנט מושפע מאוד מהרלוונטיות האקטואלית של הדף לשאילתת חיפוש.  גוגל מעדיפה אתרים שמפגינים מומחיות, סמכות ואמון . מתוך הבנת העניין, כדאי לכתוב

מעת לעת מאמר שמרכז את התכנים של מספר פוסטים ששלחת, מעין מאמר מרכזי שממנו ניתן להוציא קישורים פנימיים לפוסטים העוסקים בתחום.

מאמר זה צריך להיות עמוק ואף רחב יותר (כדאי להגיע ל 1500 מילים). מאמר שמכסה קשת רחבה של מילות מפתח שפוסטים אחרים שלך עוסקים בהם ומתמקדים בביטוי

מפתח אחד או שניים.

3. בצע אופטימיזציה לקטעי FAQ

גוגל מאפשרת להציג באופן רחב תוצאות חיפוש שכוללות שאלות ותשובות. כלומר מתחת לתוצאת החיפוש של העסק שלך, יופיעו גם עד 2 שאלות ותשובות, זה חלק נכבד מהעמוד של התוצאות.

התוצאה העשירה מציגה כל אחת מהשאלות שציינת בתבנית נפתחת בסגנון אינטראקטיבי. זה יכול להיות שימושי לאתרים להגדלת שיעור הקליקים בגלל השטח הנוסף שתופסת תוצאת ה-SERP.

יש להוסיף סכמה של FAQ אפשרי לבצע זאת בקלילות עם התוסף האיכותי של rank math באתרי וורדפרס.

4. השתמש מחדש בתוכן בעל הביצועים הטובים ביותר

השתמש מחדש בדפים בעלי הביצועים הטובים ביותר באתר שלך כדי ליצור וריאציות חדשות של אותו תוכן. על ידי יצירת גרסה חדשה של תוכן פופולרי מובטח לך לעורר עניין ולעודד יותר תנועה.

זהה את הדפים שמקבלים את מירב התנועה באתר שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת Google Analytics שלך. בחלונית הניווט השמאלית, לחץ על האפשרויות הבאות: התנהגות > תוכן אתר > דפים.

הדוח יספק לך פירוט של נפח הצפיות בעמודים והזמן המושקע בדפים הפופולריים ביותר. בחר את פרק הזמן שברצונך להשוות בין דפים (חצי שנה עד שנה).

קבל את ההחלטה שלך על סמך הדפים שמשכו הכי הרבה קליקים ושאנשים בילו בהם הכי הרבה זמן. אתה יכול לקחת כל מאמר בבלוג וליצור  אינפוגרפיקה עבורו, וידאו או

מצגת על מנת ליצור יותר בהירות לקורא.

השתמש במולטימדיה החדשה שיצרת, כגון מצגת וידאו או האינפוגרפיקה, כדי לפרסם באתרים חיצוניים ובמדיה חברתית על מנת ליצור תנועה נוספת לאתר שלך.

5. בנה את הנוכחות המקומית שלך

עודד יותר תנועה מקומית על ידי חידוש היסודות של SEO מקומי. בקש מלקוחות שיכתבו ביקורות, שמור על הפרופיל שלך מעודכן ומדויק. אחת הטקטיקות החזקות

ביותר שיעזרו להעלות את האתר שלך בחיפושים מקומיים היא רכישת קישורים נכנסים מקומיים.

בנוסף, כדאי לנסות לקבל ציטוטים מבלוגרים מקומיים או אתרים בעלי תחום עיסוק דומה לשלכם.

6. הזמן פוסטים מאורחים

הזמנת מחברים לכתוב מאמר באתר שלך היא דרך מצוינת לתבל את התוכן שלך עם פרספקטיבה רעננה. פרסום מאמרים של מחברים אורחים תורם להגברת ייצור התוכן,

וכתוצאה מכך למשיכת קהל חדש ולקישורים נכנסים אשר יחזקו את האוטוריטה של האתר שלך.

ברגע שייצור התוכן שלך גדל עם פוסטים של אורחים. זה יכול לאפשר לך להתמקד יותר בנושאים שהבלוג שלך מכסה ובמילות המפתח שאליהן אתה ממקד. תוספת מבורכת זו

תיצור הן העמקה של אתר שלך מפרספקטיבות נוספות ובהרחבה של מילות המפתח שנסרקות מהאתר שלך בתהליך האינדוקס של גוגל.

חשוב לזכור שרוב המחברים חולקים את עבודתם שפורסמה עם הרשתות החברתיות שלהם או אפילו באתר האינטרנט שלהם. זה יכול להיות תוספת נחמדה של מבקרים

חדשים במיוחד אם מדובר באדם בעל אוטוריטה משמעותית ברשת.

צור דף "כתוב עבורנו" – צור דף באתר שלך שמזמין מחברים לכתוב אצלך באתר. השתמש ב"כתוב עבורנו" בכתובת האתר ובכותרת. בלוגרים ואורחים משתמשים בביטוי הזה

כדי למצוא אתרים ולכתוב בהם.

בהצלחה

כתיבת תגובה