חשיבותה של חווית הגלישה

You are currently viewing חשיבותה של חווית הגלישה

חובה למקסם את חווית הקריאה / הצפייה בדף באתר שלך בכל הפרמטרים האפשריים, יש לבצע אופטימיזציה עבור כל דבר, החל ממהירות דף, ידידותיות לנייד, עיבוד, אופטימיזציה של תמונות ופרוטוקולי אבטחה. אסור להשאיר אף פרמטר מאחור.
לא רק זה, אנחנו חייבים גם להבין את ההרגשה שהדף וחווית הגלישה בו מעבירים למשתמש. לא רק האם הדף טוב למנוע החיפוש, אלא קודם כל האם הדף טוב עבור קהל היעד שלי.

  • חובה לבדוק באיזו מהירות הדפים נטענים.
  • תוך כמה זמן דפים מגיבים לאינטראקציות של משתמשים.
  • כמה קל להשתמש באתר ולנווט אותו במכשירים ניידים.
  • הבטיחות והאבטחה של החיבור של האתר בזמן שמשתמשים גולשים בו.

שילוב חווית הגלישה בדף יחד עם אופטימיזציה טכנית של SEO לא רק יעזור להגן לעתיד את הביצועים והדירוגים של האתר שלך לפני עדכוני האלגוריתמים ,  אלא זה יכול גם לעזור לשפר את עיצוב הממשק של הדף באתר שלך.

התייחסות למנוע החיפוש

אתה גם צריך לוודא שגוגל יכולה לגשת לתוכן הטוב ביותר באתר שלך מכל מקום – ולוודא שלאתר שלך יש ממשק משתמש טוב למדי מזה של המתחרים שלך

צוות מירז דיגיטל מסכים בהחלט עם דברים אלו, התחרות הולכת וגוברת במירוץ אחר תעבורה, ככל שנעשה התאמות משולבות יותר בין חווית המשתמש ובין דרישות מנוע החיפוש, כך ההתאמה לשאילתות החיפוש של הגולשים תגבר והתנועה אל האתר תגדל.

הבדיקה והמדידה של ביצועי הדף והחוויה אשר הדף מייצר הם חלק בלתי נפרד מהתחרות על ליבו של הגולש, עצם זה שגוגל מתמקד והכניס לאלגוריתם שלו התייחסות ל core web vitals מראה שגוגל מעודדת את יצירת חווית המשתמש בדף האינטרנט ובתייחסת לכך בכובד ראש.

חשוב לזכור שהכוונה של גוגל היא לליצור סוג של תו תקן לאיך דף אינטרנט ראוי להיות מוגש למשתמש, הם מקדישים לכך מחשבה רבה על מנת ליצור עולם רשתי נעים יותר לגלישה, ברור בהיר ונהיר לכל משתמש. החכמה היא לייצר דפים שכאלו ולהיצמד להנחיות של גוגל, לא רק מתוך הרצון לזכות ב"ניקוד" גבוה יותר, אלא מתוך הרצון לייצר חווית משתמש טובה יותר שתוביל לעליה בדירוג.

כתיבת תגובה